Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου 2024

Michael Schenker - 'Mother Mary' (Feat. Slash and Erik Grönwall)

Την επόμενη βδομάδα, ο τιτανοτεράστιος Michael Schenker θα κυκλοφορήσει έναν δίσκο με τίτλο 'My years with U.F.O', που ναι, καλά κατάλαβες, θα περιέχει μερικά κλασικά κομμάτια του σχήματος ενόσω όμως έπαιζε στο σχήμα κι ο Schenker.
Κάτι σαν best of, που όμως σε κάθε τραγούδι υπάρχει και κάποιος διάσημος προσκεκλημένος από τον χώρο του hard rock / heavy metal.
Εμείς θ' ακούσουμε το σπουδαίο 'Mother Mary', αλλά πριν το ακούσουμε, ας διαβάσουμε πρώτα τι δήλωσε για τη συγκεκριμένη εκτέλεση ο ίδιος ο Michael στο loudersound.com

"Οι περισσότεροι καλεσμένοι ηχογράφησαν τους ρόλους τους μόνοι τους. Η μόνη φορά που επρόκειτο να παίξω μαζί ήταν με τον Slash στη Φρανκφούρτη. Είχα τον κιθαρίστα μου εκεί, είχα τους ενισχυτές μου εκεί και την κιθάρα μου. Ήμουν καθ' οδόν για να συναντήσω τον Slash και έλεγε στον Axl ότι ήταν καθ' οδόν για να το κάνει αυτό και ο Axl έλεγε ότι ήθελε να πάρει κάτι, και έτσι μπλέχτηκε. Τότε συνειδητοποίησα, είπα στον Slash: "Έχουμε περιορισμένο χρόνο, ίσως είναι καλύτερα να επικεντρωθούμε μόνο στην κιθάρα σου, γιατί έχω ήδη κάνει όλες τις λήψεις μου." Έχει επηρεαστεί πολύ από εμένα και οι Guns N' Roses λάτρευαν το 'Strangers In The Night'. 
Πήραν τον Mike Clink, ο οποίος ήταν ο χειριστής της κασέτας μας, και τον είχαν ως παραγωγό τους, οπότε είναι κάπως μικρός ο κόσμος, να περνάνε πράγματα από γενιά σε γενιά. Και στη συνέχεια, το να έχεις τον Eric Grönwall στην κορυφή αυτού του γεγονότος είναι απλά καταπληκτικό. Άκουσα τη φωνή του συμπτωματικά όταν αντικατέστησε τον Sebastian Bach [στους Skid Row], οπότε όταν έβαλα στο κεφάλι μου το 'Mother Mary', χάρηκα πολύ".



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου