Τρίτη 18 Ιουνίου 2024

Trivia snifter: MOTORHEAD - 'The Ace Of Spades'

Από τα πλέον κλασικά κομμάτια του Lemmy και της παρέας του...
Αναφέρεται σε τυχερά παιχνίδια και κινδύνους. Ο Lemmy θυμήθηκε τη συγγραφή του τραγουδιού σε συνέντευξή του στο περιοδικό Mojo τον Φεβρουάριο του 2011: "Το 'Ace of Spades' είναι αξεπέραστο, προφανώς, αλλά ποτέ δεν ήξερα ότι ήταν τόσο καλό τραγούδι. Το να το γράψω ήταν απλά μια άσκηση λέξεων για τον τζόγο, όλα τα κλισέ. Χαίρομαι που γίναμε διάσημοι γι' αυτό και όχι για κάποια γαλοπούλα, αλλά τραγουδούσα το 'οκτώ μπαστούνι' για δύο χρόνια και κανείς δεν το πρόσεξε".


Το "Ace Of Spades" είναι το χέρι του νεκρού, το οποίο ήταν το χέρι του Wild Bill Hickok όταν πυροβολήθηκε κατά τη διάρκεια μιας παρτίδας πόκερ το 1876. Το χέρι αποτελείται από άσους και οχτάρια, συμπεριλαμβανομένου του άσου μπαστούνι.
Ο Lemmy είχε ένα τατουάζ με τον άσσο μπαστούνι στον αριστερό του πήχη. Μετά τον θάνατο του frontman των Motörhead στις 28 Δεκεμβρίου 2015, ο Dave Grohl έκανε τατουάζ με τον άσο μπαστούνι στον καρπό του.
Αυτό είναι ένα από τα πιο συχνά διασκευασμένα τραγούδια μεταξύ των punk και hardcore συγκροτημάτων. Ο Elvis Suissa των Three Bad Jacks μας είπε γιατί: "Είναι ένα από τα σπουδαιότερα και πιο επιθετικά ροκ εν ρολ τραγούδια που έχω ακούσει ποτέ στη ζωή μου. Με κάνει απλά να θέλω να ουρλιάξω με όλη μου την ψυχή. Κάθε φορά που το ακούω το αίμα μου ανεβαίνει και θέλω να εκραγώ. Είναι ένα από τα πιο καταπληκτικά πράγματα που έχω ακούσει ποτέ στη ζωή μου".
Η εκδοχή των Three Bad Jacks εμφανίζεται στο άλμπουμ τους 'Crazy in the Head' του 2005.
Να πούμε εν τέλει ότι το 'Ace of spades' κυκλοφόρησε ως single τον Οκτώβριο του 1980 με b' side το 'Dirty Love' και βρίσκεται στο ομότιτλο album των Motorhead (της ίδιας χρονιάς).



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου