Τετάρτη 30 Δεκεμβρίου 2015

4 χρόνια μαζί κι έπεται συνέχεια ...

Μια τεράστια περσόνα του -εν γένει- σκληρού ήχου 'έφυγε'... Το εν λόγω blog, θ' αποτίσει το δικό του φόρο τιμής εν ευθέτω χρόνω ... Ας καταλαγιάσουν οι φωνές ... 
Το 27 years of metal  κλείνει αισίως σήμερα τα 4 χρόνια λειτουργίας ... Κάθε τέτοια μέρα, συγκινούμαι γιατί χωρίς το παραμικρό έσοδο και με όχι πολύ χρόνο, καταθέτω τις -όποιες- γνώσεις μου και το μεράκι μου για την αγαπημένη μου  30 χρόνια τώρα, μουσική.
Με την ευκαιρία λοιπόν, ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ με ειλικρίνεια τους  επισκέπτες του blog, που το επισκέπτονται καθημερινά ή τυχαία και μου δίνουνε ώθηση να συνεχίσω. Οι 79 σημαιούλες και οι περίπου 44.000 επισκέψεις, κάτι λένε. Αλλά και 10 να ήταν οι σημαιούλες, εγώ θα συνέχιζα. Εκτός των επισκεπτών, να ευχαριστήσω τους καλούς μου φίλους Όφλη και Γκας που δεν έχουνε γράψει ποτέ μια γραμμή αλλά βοηθούν με άλλους τρόπους. Αμφότεροι, δεν υπηρετούν το metal με την πίστη που το κάνω εγώ, αλλά μια συζήτηση τέτοιου τύπου τους είναι ευπρόσδεκτη... 
Η πρώτη ανάρτηση έγινε στις 30 Δεκεμβρίου 2011 κι ήταν αυτή: http://27yearsofmetal.blogspot.gr/2011/12/metal-to-bone-2011.html
Από τότε κύλησε πολύ νερό και δημοσιεύτηκαν άλλες 1522 αναρτήσεις. Όλες METAL.
Συνεχίζω. Αύριο, μετά από πολύ κόπο, θα δημοσιεύσω τα καλύτερα ( κι όχι μόνο...) albums της χρονιάς, με έναν λιγάκι διαφορετικό τρόπο από άλλες φορές... Επίσης, μετά από προτροπή του Γκας (αν και κάτι είχα στο μυαλό μου...), επειδή κλείνω επισήμως 30 χρόνια μέταλλο, θα υπάρξουν μες στο 2016 (υγεία να 'χουμε...) διάφορες ενδιαφέρουσες -θέλω να πιστεύω...- λίστες για αυτά τα 30 (υπέροχα) χρόνια. Λίγη υπομονή ...

Ακολουθεί, εορταστικό βίντεο για τα 4 έτη. Θα μπορούσε να έχει καλύτερη ποιότητα αλλά ήθελα να είναι του 2011, επίτηδες ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου