Κυριακή 1 Μαρτίου 2015

O Aldritch εξηγεί γιατί έφυγε απ' τους WHITESNAKE

ROCKMACHINE.GR

Σε συνέντευξή του στην εκπομπή "One On One With Mitch Lafon" και στον δημοσιογράφο Mitch Lafon , ο επί 11 χρόνια κιθαρίστας των Whitesnake και νυν Revolution Saints, Doug Aldrich εξήγησε τους λόγους αποχώρησης από το συγκρότημα. «Για πολύ καιρό ήμουν το δεξί του χέρι, έμαθα πολλά πράγματα δίπλα του και πέρασα καλά. Με εμπιστεύτηκε και εγώ με τη σειρά μου έκανα ότι μπορούσα να προχωρήσω το συγκρότημα μπροστά. Μαζί γράψαμε πολλά τραγούδια για τα οποία είμαι υπερήφανος. Δεν γνωρίζαμε το πρόγραμμα του 2014, απλά είχαμε περιοδεύσει πολύ το 2013 και είχαμε χρόνο για διακοπές. Τότε ξεκίνησα να δουλεύω μαζί με τον Deen Castrnovo κα τον Jack Blades με τους Revolution Saints. Παράλληλα παίζω στη μόνιμη μπάντα στο θεατρικό έργο 'Raiding The Rock Vault', που παίζετε στο Tropicana του Las Vegas. Οι υπόλοιποι μουσικοί είναι ο κιθαρίστας Howard Leese (Bad Company, Paul Rodgers, Heart κ.α.), o μπασίστας των Bon Jovi, Hugh McDonald, ο ντράμερ Jay Schellen (Asia, Hurricane) και ο Robin McAuley του οποίου είμαι μεγάλος fan. Ενημέρωσα τον David ότι θα παίξω μαζί τους στο έργο για 2 μήνες και μετά θα δω τι θα κάνω. Έτσι είχα περισσότερο χρόνο να περάσω με την οικογένεια μου, ειδικά με το γιό μου. Ο D.C. μού ζήτησε να επιστρέψω για να δουλέψω μαζί του κι εγώ επέστρεψα. Άφησα πίσω μου τους Burning Rain αλλά δεν μπορούσαν να κάνω το ίδιο με το 'Rock Vault' γιατί υπολόγιζαν σε εμένα. Έπρεπε να πάρω μια απόφαση και κατέληξα να αποχωρήσω από τους Whitesnake”. Με αυτόν τον τρόπο ο Doug Aldrich εξηγεί την αιτία της απομάκρυνσης του από τους Whitesnake. Κοινώς, 2 καρπούζια σε μια μασχάλη δεν χωράνε….

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου