Σάββατο 20 Αυγούστου 2016

Για τη νέα δουλειά των METALLICA

Την κάκιστη άποψη που έχω για τον οργανισμό Metallica τα τελευταία 25 χρόνια, κατ' επανάληψιν την έχω καταγράψει και θα μπορούσα κάλλιστα να βάλω παλιότερα links.
Δε θα πράξω επίσης το κοινότοπο: Να βάλω κι εγώ στο ταπεινό μου blog το νέο τους τραγούδι-promo του επερχόμενου (διπλού) album τους.
Θα γράψω πιο ενδιαφέροντα πράματα.
* Ήταν το μεγαλύτερο (χρονικά) κενό μεταξύ
2 δουλειών τους: 8 ολόκληρα χρόνια ... Εδώ, θέλω να πω κάτι που σκέφτηκα και αργότερα το διάβασα και σε ξένο metal site, ότι δηλαδή, πιθανότατα να είναι η τελευταία τους studio δουλειά. Δε θα επεκτείνω, καταθέτοντας τους λόγους, άλλη φορά ίσως ...
* Γράφτηκε ότι είναι το πρώτο τους διπλό album ever. Σωστό. Πρώτη φορά διπλό album με ΝΕΑ τραγούδια. Γιατί διπλά είναι και τα 'Garage Inc.' αλλά με διασκευές και το 'S & M' με τη συμφωνική.
* Επιπλέον, μάθαμε ότι η δουλειά έχει διάρκεια περίπου 70 λεπτά: Ήτοι, κατά μέσο όρο, κάτι λιγότερο από 6 λεπτά, το κομμάτι. Ενδεχομένως πιο άμεσο (;).
Πέραν της απογοήτευσης από το 'κάνουμε τα πάντα εκτός από νέα μουσική', εύχομαι το Νοέμβριο όταν θ' ακούσουμε ολοκληρωμένο το νέο τους πόνημα, να λέμε τα ΚΑΛΥΤΕΡΑ. Εγώ είμαι αυτός που λέω ότι δεν έχουμε ανάγκη να περιμένουμε χρόνια ολόκληρα τους (κάθε) Metallica για 10 νέα τραγούδια, με τόσες καλές μπάντες εκεί έξω, αλλά είναι εξίσου σημαντικό να δούμε ότι ναι, ο κολοσσός που λέγεται METALLICA δεν έχει ξεχάσει να γράφει ενδιαφέρουσα μουσική ...

ΥΓ: Το παρακάτω εξώφυλλο, σάς θυμίζει κάτι;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου