Δευτέρα 1 Απριλίου 2013

Κωλοτούμπα ή ειλικρινής μετάνοια;

Έπειτα από το σάλο που δημιουργήθηκε από τις απαξιωτικές του δηλώσεις σχετικά με το κοινό της συμπρωτεύουσας και τους... Kreator ο Bill Tsamis ζήτησε με νέο post δημοσίως ΣΥΓΓΝΩΜΗ  σε όσους έθιξε.
'Οπως λέω συχνά, η αξία της ΣΥΓΓΝΩΜΗΣ είναι μεγάλη, όπως και να' χει αρκεί να εμπεριέχει μέγιστο βαθμό ειλικρίνειας. Είναι ειλικρινής ο μάγκας ή το έκανε για να γλιτώσει τα μπινελίκια στα live και δεύτερον επειδή σε λίγες μερούλες κυκλοφορεί η νέα δουλειά;
Η ανακοίνωση και... κρίνετε.



«Χθες, στις 29 Μαρτίου, έκανα λάθος στην κρίση μου και πραγματοποίησα δημοσίως μια προσωπική συζήτηση. Προφανώς, τα σχόλιά μου, σε αυτήν τη βάση, ήταν εντελώς ανάρμοστα και -ακόμα χειρότερα- άγαρμπα, θίγοντας πολύ κόσμο. Γι' αυτόν τον λόγο θέλω να ζητήσω ειλικρινά συγγνώμη. Κατονόμασα ένα συγκρότημα που είναι πολύ μεγαλύτερο από εμάς και πολύ πιο επιτυχημένο, με την αξία του, και γι' αυτό ήμουν εντελώς λάθος. Ο μόνος λόγος που το έκανα ήταν επειδή η μουσική μου συγκρίθηκε με τη δική τους. Όπως είναι φυσικό, σαν άνθρωπος, υπεραμύνομαι των πραγμάτων που δημιουργώ (εν προκειμένω, τη «μουσική μου»). Την υπερασπίζομαι σαν να είναι παιδί μου. Παρόλα αυτά, αυτό δεν αποτελεί δικαιολογία, ούτε μου δίνει το δικαίωμα να κατακρίνω άλλα συγκροτήματα.»

«Το χειρότερο όλων ήταν ότι οι επισημάνσεις μου ήταν σκληρές και φαινόταν σαν να μην κατανοώ την οικονομική κατάσταση και τους δύσκολους καιρούς που περνάει ο κόσμος. Να ξέρετε ότι νοιάζομαι πάρα πολύ και έχω εκφραστεί για το θέμα πολλές φορές σε πολλούς ανθρώπους. Καθώς περνούσαν οι ώρες, πολλοί φίλοι με βοήθησαν να καταλάβω τη σημασία αυτών που είπα και συνειδητοποίησαν ακόμα περισσότερο πόσο τυφλός και απερίσκεπτος ήμουν για να πω τέτοια φρικτά πράγματα. Είναι λογικό που ο κόσμος εξοργίστηκε, αν ήμουν στη θέση του κι εγώ έτσι θα ένοιωθα. Σαν ανθρώπινο ον -και σαν ένας συνηθισμένος άνθρωπος- είμαι πολύ παρορμητικός, όπως ήδη γνωρίζουν οι φίλοι μου. Ειδικά όταν επιδιώκω να προστατέψω τα πράγματα που έχουν τη μεγαλύτερη σημασία για μένα (σε αυτήν την περίπτωση, τη μουσική μου). Εντούτοις, καθότι η παρορμητικότητα μπορεί πολύ συχνά να οδηγήσει σε τυφλή ανοησία, έκανα πολλά λάθη και προσέβαλα πολλούς ανθρώπους. Δεν μπορώ να σβήσω αυτά που ήδη έγραψα, ούτε μπορώ να πείσω κανέναν να με συγχωρήσει.»

«Παρόλο που τέτοιες απολογίες πολύ συχνά θεωρούνται ως 'damage control', όποιος με ξέρει καταλαβαίνει ότι αυτά που λέω είναι εντελώς αληθινά και έχω πραγματικά μετανιώσει. Λέω πραγματικά συγγνώμη σε όσους πλήγωσα.»

2 σχόλια:

  1. ΑΝ ΥΠΗΡΧΕ ΜΙΑ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΠΑΩ, ΜΟΥ ΤΗΝ ΑΠΕΚΛΕΙΣΕ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ.
    ΔΕΚΤΗ Η ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΤΟΥ ΑΛΛΑ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή